rabu 15/8/12

ASSALAMUALAIKUM

hari nie aku,eqa,didy,nana keluar sama2...then kitorang ditemaani oleh dua orang jejaka y hemsom..har har..kitorang x g jauh punn g angsana jea..lepak2 then buka sama2..heee
kitorg ber4 mmg susah nk dipisahkan sejak dibangku sekolah lagi..*chehh cm tue sangat jea kn?..hehew :p
bukan apee dah lama x jumpa budak kecik sorang tuu,maklumlah dia dapat matriks negeri sembilan,kitorg bertiga matriks johor..nana,x selalu balik jb sebab tiket dia mahal..hmmm
kesimpulannya,semalam lah kami ber4 keluar and ada 2 org mamat teman..mamat2 tuu sangat baik..nama dia kerol kazama and ahmad arif..diorang ikot jea kitorg g mana2 kecuali toilet n surau okayy..haha..boleh dibuat colan-colan suami..hahaii..=p

aku keluar g angsana kol 2 ikot ayah g keje...nana,eqa,didy dah sampai angsana dahh..diorang kol 11 dah sampai sana..semangat giler..heheww..mamat berdua tuu x tau sampai kol bape.tp y penting,aku org last sampai tmpt bowling..agypun aku x main bb x geti..walaupn just baling2 jea..haha..diorang main 2 set..pehh agak lama lah..tp tp tp bestt..lepas main bowl,g zuhur,ttibaa2 ternampak cg pukul..rindu gilaa wehh kat dia..haha.. :p..pastuu terserempak pulak dgn cikgu asiah..ddua cg chemistry kat sekola....keluar tuu jumpa plak lg sorang cg.,.tp lupa lah nama dia apa bb dia x ajar pun,..huhu..sorry cikgu..

lepastu g jalan2 nk cari tmpt berbuka..kitorg bbuka kat Mcd sbb kat tangkak xde mcd..kesian knn?..heheww..masa nk tunggu berbuka aku n nana g tengok2 kasut bb nana nak beli then bawak g KMNS dia sana.tp sayangnya disebabkan kaki dia y kecik tuu xde saiz lah pulak..huhu..cian dia..comey sangat.. >.<

pastu eqa n didy plak g jalan2 katenye nk cari tudung..mamat bdua tuu pulak men bowling agy sekali..gila bowl rupanya mamat2 tuu..hihi..dlm kol 6.30 aku nan nana g laa beratur..panjang gila seh..pastu aku tetibe berbaik hati nk tlg orderkn utk ayib nan kerol..tp ayib x nk..malu katenye..haha..klaka jea dia tuu..:)kitorang beratur kat kaunter..sedih kann disebabkan ramai org laa..:( tapii lagi kesian pekerja2 tuu..

lepas bbuka,solat kt surau then sambung shopp sampai kol 9 lebih..fuhhh penat lah jugak..balik tumpang eqa bb dia risau aku naik cab sesorg mlm2..*sweet kn dia?.. <3


eqa,nana <3

didiy


kerol,ayib,nana


eqa



nana y camture gamba nie..kami berdua x bersalah :p

nana,eqa,mee <3

dalam hal ini,eqa x bersalah..haha

yeyyy akhirnya setelah banyak kali percubaak akhirnya berhasil <3

didy kempunan beg nie..sabar k syg..ty keja bole beli beg nie :)

kami bersama cikgu pukul a.k.a cikgu ruhaida <3


nie jea beberapa gamba y sempat dicapture <3

#i will miss that time verry much <3