ASSALAMUALAIKUM

hari ini aku sahur NASI kat umah setelah 3 minggu aku sahur kat matriks dan hanya makan ROTI sahaja..biase lahh malas nk simpan makanan lama2..heheww..
okayy lepas sahur pe suma ibu ajak ayah g pasar tani sbb nak beli baju kurung..so,,aku pn ikot lah..
pehhh ramai giler org g shopping time tuu..pening seh bb ramai gler org lalu lalang..
kitorang jalan2 laa dari kol 8-12 tgh hari,...lama kn?.biasa lahh perempuan..aku beli tudung,cadar katil,jea kot..hik hik...

lepas tuu dlm perjalanan balik g kete,kepale aku sakit giler cm nk pecah,..*cm tuu la aku rasa masa jawab UPS ae tuu..*ujian pertengahan semester..
kebetulan ayah nk g klinik bb dia sakit tekak..aku pn ikot lah..Dr. cakap aku positif maigrain..
pehhh kalau bole aku x nk penyakit nie bb masa belajar kalau dia menyerang cm ne..sakit woo..tapii nak buaat acane knn dah takdir,,aku terima juga lah..
#kalau bole aku x nk bergantung hidup pada ubat,..tolong lahh ada tak cara lain untuk hilangkan maigrain..insyaAllah aku akan cuba buat..



#setiap penyakit ada sebab dan hikmahnya...orang yang Allah sayang jea dia bagi ujian..=') Alhamdulilah..