sajeeeee ^^

ASSALAMUALAIKUM =D
salam satu malaysia,salam ukhuah...lama sungguh tidak update...hari ini mmg nak update sebab rindu sangat2 dekat blog y tak seberapa nie..hew hew ^^
hari ini kolej matrikulasi johor mengadakan fotoshoot for budak2 akaun..so,,kitorang apaa lagii capture2 lahh..
aku mmg suka gilaa bergambarr tapiii tadi disebabkan tengah hari yang terik,gambar y dicapture teramatlah sedikit..sobss :'(
aku dapat lah jugak amek gamba dengan suuma kawan practikem sorang2 tp ad y gamba x berapa nk oke sbb fon masa tuu sngat gelap nn kawan2 main tekan jea..heheww..
aku tadi 1st time pakai celak y agak tebal di matriks nie..maluu wehhh kawan2 gk semacam..heheww..tp aku rasa sgt comey masa tuuu..echehhh puji diri sendiri..*puihhh =p
*snanye kan kan kann,,aku nk amek gamba nan sorg mamat tuu...tp dia malu,aku pn malu..haha melepas..pdn muka kami..haha..balik2 bilik jea dpt mcj dr dia,dia ckp dia nk amek gamba nan kite gakkk..heheww..acane laa dia pn bole trpk cmtuu knn...haha =D