POLKA DOT




ASSALAMUALAIKUM =D
             

                For entry kali nie saja nak tulis pasal tajuk kat atas..tajuknya ‘polka dot’.kenapa ek pilih tajuk nie?.mesti ada yang tertanya-tanya kann?..*chehh cm ramai aje yg baca heheww..sebenanya aku akan jadi cm oraang tak betul bila Nampak polka yang sangat banyak..cantik wooo..kenapa lah belakangan nie banyak sangat kann corak polka nie..bole jadi gila aku..=D.
               

                Kenapa buleh jagi gila polka?..ntah laa,,tengok corak tue macam simple,tapi sangat cantik..lagi2 yang warna-warni..aaaaaaaaaa comeyynyaaa..*tak betul kejap.. =D.cikgu kat sekolah yang selalu pakai baju polka ialah cikgu maznun..1st time tengok dia pakai baju polka masa 2010..cunn woo..masa tue tak tau nama cikgu,so,,panggil cikgu dgn nama ‘cikgu polka dot’.sorry cikgu..heheww..cikgu siap cakap lagi,”ehh,,awak,kalau nak beli baju polka nie datang lah jumpa saya “.hehe,cikgu promote..=D.setiap kali tengok cikgu pakai baju polka aku akan tahan dia then belek2 baju polka dia uhh..hehew..=D
               


              Setakat nie aku cuma ada 1 beg polka yang aku bawak g kelas tambahan,1kasut polka yang x berapa polka,n 2 getah rambut polka..cunn..baju polka xd pun..kadang2 jelez tengok akak,dia ada 2 blause polka..lagi satu,tengok eqa dapat beli 1 beg polka masa 8 Dis ari tue cm nak nangiss aje..cantikk wok..heheww..sangat3 cantikkk..tapi,,pada 28.12.2011 lepas aku dapat beli beg polka…yeyeyy,,melompat kat kedai tuh kejap..haha mcm budak kecik..=DD..nak tengok gambar beg polka?.nanti2 lahh lepas balik sabah nanti ada ehh gamba beg tue..hehe..surprise..
             


            Nie gambar curi dari fb cikgu maznun,,sorry cikgu..=D..

 
   cikgu n anak dia


tudung polka..





polka yang sangat comey.. <3









   HYOMIN t-ara.




 GU HARA N NICOLE  'kara'



Sampai sinie aje post kali nie,,tak betul dahh otak nie sebab polka saangat cantikkkk..heheww %D




ASSALAMUALAIKUM  =D