MY 2011





                           ASSALAMUALAIKUM =D


            Pejam celik pejam celik hari nie merupakan hari last 2011 kann??..huhu..sedih pulak nak meninggalkan tahun nie..maklumlah,tahun nie merupakan tahun yang pentimg bagi diriku sendiri kerana menghadapi peperiksaan yang akan menentukan masa depan ku kelak..
             
            Dalam banyak2 tahun aku sekolah,tahun nie lah tahun yang paaaaaaling best..sangat3. =D.masa tadika pun best jugak,tapi tak ingat sangat larr kenangan tuhh =(.oke2,mula mula nak cite masa awal bulan 1,2dan 3.masa nie aku tak caye yang aku dah masuk fom 5…cepat aje masa berlalu.rasa macam semalam baru daftar diri kat SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN BANDAR BARU UDA tau..rasa macam baru aje orientasi masa fom 1..huhu..rinduu.. =(.masa bulan 3 ada latihan flashmob untuk hari sukan sekolah..best giler..lagu black eye piece..dahh memang aku suka dance,,sekali dapat menari ramai ramai memang syook giler..cikgu Faridah,cikgu Aminah yang aja flash mob nie..setiap kali ada pj mesti pegi dewan..sebab?..dance time..yuhuuuu.. =D suka suka suka..haha..kebanyakan cikgu pilih kelas 5 SAINS FIZIKAL *kelaaaas sayaaaa =DD sebab kelas nie dah ada dance group..nama geng kitorang funchionist.cikgu2 kenal sebab tahun 2010 kitorang kene bwt persembahan for hari guru..best best best..hehew..okay,,sambung2,sebelah petang lepas abis kelas pulak sambung kawad..mmg suma fom 5 kena masuk..huhu,..unit yg aku masuk ialah PUTERI ISLAM…jgn main main..heheww..masa hari sukan tuh pagi2 kena bfast laa,,takut pengsan masa kawad..aku pulak jadi pemberi gula2 masa dekat tengah2 padang..haha,selambe aje kitora makan..best2..=).lepas abis kawad tibalah masanya flash mob..apa lagi,,kitorang lari lahh g tengah2 padang then dance..mmg syook gilas..dengan baju kawad yang berat uhh kitowang dance..

 maaf tiada vdeo lahh..tak jumpa pulak..

          Tibalah masa hari guru pula..nie lagii lah best..gang2 funchionist diberi keistimewaan buat persembahan hari guru..kitorang apa lagi,grab lahh peluang tuhh..kami practice 2 minggu aje kowt..gang nie sebenanya ramai.tapi tahun 2011 tinggal 7 orang ajer yang buat show..*ecehh,,pasan pulokk kann?..heheww..=D membe dlm grup nie ialah syahirah,noriatna,haziqah,Diana,maisarah,asyikin,farahin,’kitowang yg koreograf step’..kitorang banyak abeskan masa sama2 so,,kitorang jadi makin rapat lepas tue..best saangat..share probs,,gossip,,mcm2 lahh kitowg buat together2.haha..nie beberapa gambar geng funchionist. 


 
      baju sekolah :azrena sepet   tudung krim:diana ng    tudung merah:haziqah    tudung cokelat:maisarah'saia'
   tudung turqoise:syahirah    tudung purple:ekin    tudung meeerun::farahin    tudung kuning:noriatna..  



               

     gamba yang atas nie ngah tunggu turn..kechot perut niee.. =D
                  
                   yang bawah nie selepas persembahan..

 
 





















            pada hari rabu cuti sekolah,macam biasa lahh kelas SF memang penuh dengan jadual kelas tambahan.sebab cikgu2 kami sayang kitorang semua…sambung2,,lepas kelas agama,kitorang keluar ramai2 tengok wayang dekat KSL.*first time woo g tengok wayangg.. heheww =D.lepas kitowang jalan2 kat sana,jelajah kedai2 yang ada,pegi lahh tengok wayang..masa tuh tengok citer ‘karak’.oke laa..xd laa bosan sangat..nie ada gamba2 kitorang kuo..
 






                Masa hari khamis (cuti sekolah,tak ingat sangat tarikh) tue aku dapat berita yang seorang kawan sekolah aku exccident..kesian dia..mula2 macam tak pecaya.sorang uhh koma..aku ada lah lawat dia masa tengah koma tue,kesian jugak tengok dia msa tuhh..beberapa hari selepas tue dia meninggal dunia..tak sempat ambil SPM.kesian dia..yang paling sedih dia meninggal masa birthday dia. =’(..hadiahkan al-fatihah untuk arwah Aizat Akmal.orang panggil dia ’kecik’.arwah sangat baik.dia saayang sangat dekat gf dia masa tuhh..sedih juga tengok gf dia masa dia tau keadaan arwah..’semoga rohnya dicucuri rahmat’.
Nie ada gambar dia..
 
         yang baju oren nie..kiri seekali.


        Walau apa pun yang berlaku,,kehidupan perlu diteruskan..beberapa bulan berlalu dengan cepat..aku stay sampai petang sebab aku ada joint study group..alhamdulilah,result trial aku oke laa..ada peningkatan sikit.. =D.thnx korang..masa trial English tue merupakan my birthday..yuuuhuuu..best3.takk ramai yang tau pun..


                Sekarang masa untuk study..so,x banyak lahh kuo rumah sangat2.pegi n balik sekolah aje..aktiviti luar pun jarang buat..heheww..


                Sebelum SPM ada hari graduasi,,so,banyak lahh gamba yang aku amek ..malas nak citaa panjang2..nie gambanya..


 



























             
    beberapa hari seleppas tue,,susun2 meja..nak pekse woo..takott sangat..aku periksa di bilik 4.satu satunya perempuan kelas SF yang tersesat kat kelas BIO..huhu..sedihh woo,,nakk nangiss..=(.tapi,ada 2 org laky lahh yg jaga aku..Tai dengan Syamirul..so,kami 3 orang aje budak kelas SF kat situ..lepas kemas2 suuma,,pegi lahh kelas sebelah nakk jumpa kawan2..then,,mintak maaf2 lahh nan dorang,suma tahan nangis,,p,bila dah jumpa sorang2 tengok mata dh berkaca uhh memang lahh meleleh beb..aku nangis paling teruk bila jumpa kawan lama kat kelas sebelah..banjir woo..haha..Afrina nangis cantikk sangat..sampai tersedu2..haha..comell lahh..dia peluk aku then nangis puas2..teringat cita masa kecik2..haha.
              

      SPM pun telah tiba..takoot woo..nak tak nak kena lah hadapi..masa berjalas dengan pantas.SPM pun  dah habis..tapi,yang paling best masa periksa fizik..dalam kelas tuhh ada 3 orang aje yang pekse..best saaaangat3..xd gangguan luo..tenang aje..mas aperiksa akaun tuhh ada budak2 kelas perakaunan masuk kelas kitorang..riuh keadaan kelas..masa periksa ekonomi asas pulak kita 3 orang nie masuk dekat bilik 1..yey,,akhirnya jumpa kawan2 sekelass..suuuuukaaa2.. =D..lepas habis SPM kitorang 5 orang amek gamba dengan sorang pengawan peperiksaan nie..dia cantikk sangat..lemah lembut..macam seorang ibu yang amat penyayang..ingatkan dia mengajar pend.islam,,rupa2nya,,dia ajar akaun…huhu..cantikk lah cikgu..

                Sekarang nie dah habis SPM.masa 8 dis uhh ada lah kuo nan geng SS606..haha..best sangat3…alin belanja karok…syooookk..release suuma tension yang ada kat kepala nieh..mmg syok giler ah..aku happy giler kuo nan korang.bila lahh agaknya kita akan kuo sama2 agy kann??..,,,wehhh miss korangg lahh..<3 <3 <3 <3 untuk korang..
Nie beberapa gamba..















                Now,,2011 dahh melabuhkan tirainya..aku akan simpan segala kenangan yang ada nie selama2 nya..harap harap 2012 memberikan kenangan yang manis dan dapat mengajar erti kehidupan..
               

                 Mungkin kebanyakan yang aku tulis nie merupakan kenangan manis..segala kenangan yang pahit perlulah dijadikan motivasi supaya kita menjadi lebih positif pada masa akan datang..=’D.aku nakk simpan segakla kenangan nie dalam memori aku..kalau suatu hari nanti aku hilang ingatan,mungkin apa yang aku tulis nie sedikit sebanyak dapat mengambalikan memori aku.sekurang-kurangnya,tidak semua,tapi,sikit pun boleh..
Dahh penat nak menaip nie..


     ##ada gambar extra..









      ASSALAMUALAIKUM =D