grrrrrrrrrr ...

 

    grrrr...stress stress stress stress stress stress stressssssss...saaangattt3..macam mana buleh stress niee ek??..hurm,,snanye aku bwu aje stat keje masa 4 jan ae tuh..sejak 1st keje asik kena buli,kena mara,kene denga perkara2 yang aku x nak dengaa..huhu..apalah nasib badann...
   



      dah la aku sesorang aje pompuan..so,senang laa dowg nak buli kann??..huhu.. ayahh,,adek taa nak keje kat situ laahhh..sakit hatii..:( ayah,,adek nakk keje kat angsana buleh x??..ada kawan..walaupun agak penat,p,at least ada kawannn...ayaaaahhhhhhh.... :'(.huhuu..rasa macam nak lari ajee huhu..






         hari2 kene mara mmg best kann??..cool saangat3 kann??..heheww..org kp biase lahh baru2 mmg kena buli,,lama2 oke la tuh..haha oke ker??..ntah laa..mmg lahh,,aku akan bersabar aje..sampai bila2 aku akan bersabar.. ='D..dahh3 kalau tulis banyak2 ty makin banyak dosa aku buat..sampai sini jea lahh ...





it's mee,,ma min min =D