kami hanya kawan =D

ASSALAMUALAIKUM =D

bila sekali dah menulis nie memang susah laa nak berhenti..bila dah lama tak menulis memang berhabuk laa blog haku nie.. wee~~

oke,,nampak kan tajuk tuu 'kami hanya kawan'

cee tengok pic bawah nie,,


ada nampak kitaorang nie macam pasangan yang berkapel ker?..

pelik laa kenapa bila orang tengok kita jalan dengan lelaki then diaorang cakap kita nie kapel?..
perlu kaa begitu?..hohoho..tidakk kann?..
budak lelaki kt sebelah tuu just my bff jerr bukan pakwe pown..kitaorang memang laa rapat tapi,xd laa sampai berkapel2 nie..dia dah ada teman istimewa ok?..haha
nak tauu takk,,makwe dia nie cunn gilaaa..nak tengok ker?..nanti ada gambar dia kat bawah tuu..okay ?.

bila jalan sebelah dia rase selamat jek cz dia tinggi..*walaupun muda beberapa bulan
dengan dia bole kongsi pape jee sbb dia mmg pendengar y setia..
kadang2 adaa lah jugak kutuk2 dia tuuu..heheww =p
tak selalu keluar dengan dia sebab dia dah pindah melaka..
awek dia pun orang melaka..
keluar dengan dia baru 2 kali..*dengan kawan2 yang lain okayy bukan berdua jek
bila keluar jek mesti dia kena tumbok or kena cubit..heheww padan muko mu.. =p

haaa nak cite nie,,masa kt kg uhh saje2 jek buat DP fon guna pic yang kat atas tuu..
sepupu2 semua cakap kitaorang nie kapel..
ada nampak macam kapel kahh?..tidakk sama sekali =D


ini gambar terbaru..*fresh agy..haha
23/5/12 kitaorang jumpa buat kali terakhir sebelum aku melanjutkan pelajaran kat matriks tangkak..
aku snanye baru sampai umah kol 12 tengah malam dari perak,pagi tuu pergi hospital,then balik terus hang out dengan dia n my other frends
masa nie dia kena tumbok jugak..padan muka..
dah aa buli orang pastu pegang fon orang then tukaa password..*jahat kan?..
cib baik dia tuka balik password kalau x,,memang menangis aku wokkk :')


nak tengok takk gamba mamat tuu dengan makwe dia?..*snanye nama dia wan

haaaa tuuu diaa dielawan


weet ann weet ann?..jaga dia wehhh...
anak dara orang tuuu...


kepada NUR SYAZWAN ARIF BIN SAZALI..*chehhh nama penuhh tuu..ahaxx.. XD
-nie aku dah nak sambung belaja..ko jage aa diri ko and makwe koo tu baik2 k?
-jangan selalu merajok,penat diela nak pujok ko..sian dia..
-ko slalu risau aku lupekan ko,manaa adaa xd aa aku x kn lupakan ko laa *insyaAllah 
-ty bila ko nak tunang ker nak nikah ker jangan lupa jemput aku.kalau ko x jemput ty siap koo kena smack down dengan aku..
-aku tau ko seorang yang setia,jaga lahh kepercayaan yang diela dah bagi kat ko tuu..
-ko pindah,aku kenal nan sorang besfren ko..dia punn dah jadi besfren aku..masehh dapat kawan melaka tuuu..haha..mengong sebentar =p

=>oke lahh rasanya dah banyak kot merepek nie..nanti bila ada story akan di share lagi okay?..
p/s:aku sayang ko wehh *as a fren okayyy tak leh lelebih.. =p

salam sayang,
maisarah <3