menghitung hari



ASSALAMUALAIKUM =D


uwaaaa,,nampak tak nombor kat atas nie?..*kalau tak nampak kena tambah power anda*
lagi 9 hari result SPM akan keluar..
apa lah agaknya keputusan yang bakal aku peroleh agaknya >.< takutnya
aku takot result nie akan kecewakan ayah,ibu,akak,abang,diri sendiri ,cikgu2 ..*risaunya
aku tak yakin masa jawab pereksa lepas..


Ya ALLAH.engkau kurniakanlah aku result yang dapat menggembirakan keluarga ku,guru2 ku,dan diriku sendiri.Engkau bimbinglah aku ke jalan yang Kau redai.
berkatilah segala usaha yang telah aku,keluargaku,guru2 ku dan rakan2 ku telah lakukan selama ini.
dekatkanlah diriku padamu disaat aku leka dengan nikmat dunia.
kurniakanlah aku keputusan yang cemerlang,gemilang dan terbilang..<3
semoga Engkau makbulkan doaku selama ini.aku tahu Engkau maha mendengar lagi maha mengetahui.. <3