Alhamdulilah

ASSALAMUALAIKUM

semalam,4 March 2012

ada apa dengan tarikh nie?.hari lahir seseorang kah?.tidak,tarikh ini cuma tarikh biasa yang membuatkan aku happy sampai mak berguling2 macam cite hindustan.. =D
semalam,aku keluar dengan kawan2 yang sangat lama tidak bersua muka..rindu meyh kat diorang semua.. <3
semalam aku banyak ketawa sebab happy dapat keluar dengan diorang semua..
semalam juga aku tengok adenan sempit 2. ketawa sampai nak terkeluar air mata mcm gamba bawah nie.. ^^

 


semalam ada 3 perkara sekali gus

MAULIDURASUL KAT UMAH,HANG OUT BERSAMA KAWAN2, & PERGI PASAR MALAM BERSAMA FAMILY =D

oke,1st pagi2 bangun tido dalam kol 6 lebih,buat apa y patut then gosok baju ayah,samping ayah,baju ibu n last sekali baju sendiri..
dah siap2 dalam pukul 7.45 ada pengumuman kat surau,dia suruh daftar untuk perarakan di surau.
dah daftar tu,kena tunggu pasukan lain sampai n daftar..
dah siap semua,kitorang berarak lah sambil selawat...jauh jugak perjalanan yang kena lalu..
dalam pukul 9.30 aku cabut balik sbb nak siap2 keluar dengan kawan2..^^

balik je terus kejut abang dengan penuh lemah lembut.
kejut kali pertama,,'abang,bole tak tolong hantar adek g umah kawan?'
abang bukak mata,tengok jam,sambung tido.
aku biokan dulu..lek2,baring2 ,,gosok baju..
kejut lagi,,''abang abang abang abang,,bangun lahh,,hantarkan adek kat umah kawan..sambil tepuk2 kali dia''
dia bangun then tido balik..*oke siyes sakit hati =D
biar lah abang layan mimpi dia sekejap,aku g siap2..dah siap tue kejut lagi..
''abang ooi,,ohh abang,,bangun lahh hantarkan adek nie..sambil goyang2 kan badan dia''
yey,,akhirnya dia bukak mata n dia nak hantarkan aku g umah kawan...saayang abang lah.. <3

dah sampai umah nana,mummy dia peluk aku ketat2..woaaa terharu meyh.. sayang mummy juga<3.
apa lagi,aku pn ddk2 n bbual lah dgn mak angkat aku nie..mcm2 kami cerita..ada pengajaran juga lahh..
dia bagi aku seurat gelang..dia suruh simpan walaupun dah kawin atau dah ada anak..thnx mummy..<3
dah lama tunggu afif ''pakwe nana'' pun sampai amek kitorang dgn taxi..^^

qaqa n didy dah pun lama meround di CS..dah banyak kali cuci mata tengok mamat2 nsem..haha,,bangla pun ada lah jugak.baru dapat gaji agaknya..
sampai CS aku n nana tunggu qaqa n didy kat McD sebab dorang g toilet.Afifi pula tah mana hilang..rupa2nya dia beli2 kat PADINI..

sebelum afif sampai,aku bagi qaqa cokelat cadbury bb dia suka gila cokelat tue..dia melantak sesorang katanya.. <3..
dah makan2 tue kitorang gerak pegi surau.masa nk solat tue bole pulak tade air..huhu..=( dah pegi toilet ats n bwh xd air gak..kitorang beli air mineral.wuduk guna air mineral....then tengok wayang.. <3

lepas ketawa sampai nk pecah perut,kitorang jejalan lagi...
dah puas jejalan n shoping tue,aku ajak eqa teman beli ice cream untuk kawan2..
aku suka tengok orang makan ice cream,nampak comel sangat.. <3



comey kan kan kan?..heheww =D

lepas makan2 tue kitorang pulang ke rumah masing2  dengan hati yang berat.. =(

now,cite pasal pasar malam pulak..^^ 
sampai je umah ibu ckp da nk gerak g pasar malam.
apa lagi,aku pn melompatlah,,syook wok g jejalan je hari nie..heheww.. =D
sampai je pasar malam ujan turun dengan sangat lebat..
tak de pape y menarik kat pasar malam..cuma akak beli 4 baju kurung polka dot.*okay jelez
aku pulak beli skirt.ibu beli blouse..makanan pulak beli untunk mengalas perut pada waktu malam..=D

oke dah habis seharian aku jejalan dan yang paling penting,gambar tak de sebab terlupa nak bawak kamera.
*okay hati sangat sedih tak dapat rakam detik2 bahagia bersama kawan.. =(
tapi,semalam merupakan hari yang sangat best..thnx korang.. Nur haziqah Russli,Nur diyana Mastura,Diana Ng,Mohd Afif Ezhar as body guard.. =D