hmmmmm

aku tak tau kenapa aku tergerak untuk menulis kembali...
mungkin sebab tengah sedih, dan cara aku untuk halangkan sedih adalah dengan meluahkan dekat media social...
tapi, lately media social aku ni dah jadi awam sangat,, ramai kenalan akan baca apa yang aku post termasuk cikgu2 dan kawan2 aku...
dekat twitter bukan tak boleh nak meluahkan, nanti akan adaa orang yang akan tanya macam2...
bukan tak bagus benda tuuu,,tapi aku cuma nak luahkan sorang2 je,...
aku taknak orang baca...
aku taknak orang respond...
aku taknak semua tu...
alahh,ade je yang cakap, kenapa tak tulis dalam diari ataupun jurnal...
aku bukan suka tulis manual niii,,,aku lagi suka menaip walaupun ada typo...
hmmmmmmmm
macam2 yang terbuku dalam hati ni sebenarnya, tapi aku sajee je simpan..
mana tau,ada juga orang yang bacee keee kannn...huhu
aku cerita dengan DIA je lah nanti...
aku tau, orang lain diuji lagi teruk daripada aku ni,, tapi tahlah lately aku cepat down......


i miss my old maisarah...

hmmmmm dal lah, boleh stop menaip kot...
bye my online diary...