beraya di KMJ

ASSALAMUALAIKUM =D

setelah sekian lama tidak mengupdate blog,hari ini dah terupdate a puoks heheww.. ^^ 
emmmm nak cerita niee semalam,24/10/2012 semua pelajar kolej matrikulas johor dibenarkan balik bermalam di rumah masing2..aku tak balik sebab kononnya nak belajar di blik sendiri..tapiii bila semua room mate balik,tiggal aku sensorang rasa cm sedih pulak x ikot balik..hmmmm..tapi aku percaya kalau stay umah kompom tak tengok buku..baik stay kmj jea at least ad kawan nnk ajaa kann..hihi..

di kesempatan ini,aku nak mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA kepada semua umat ISLAM di dunia ini..




kali ini,aku beraya sensorang dalam bilik di kmj..tuu gambar kmj..hmm 1st time raya tanpa keluarga dan room mate disisi mcm lain jea rasanya...
kalau ad room mate tuu oke laa jugak sbb boleh buli diorang suuma..nie diorang suuma balik umah masing2..
okay lah buat masa nie sampai disini sajaa..







doakan result PSPM sayaa yerrr 4.0 dalam genggaman amin.
mathematic
prinsip perakaunan
pengurusan perniagaan
ekonomi

dalam 4 subj tuu aku sangat lemah dalam math dan business sbb banyak menghafal ='(
tahun ini harap2 tiada pelajar perakaunan yang repeat sem..amin !