matriks here i come bebeh

ASSALAMUALAIKUM =D

28 mei nei aku akan daftar di matriks tangkak,Johor..1st time berpisah dengan keluarga buat jangka masa yang lama..huhu...
ibu tak risau sangat sebab aku dah memang biase g camp..walaupun camp cuma seminggu dua tapi dia dah tau aku boleh berdikari.. =D
tapii ibu sangat risau pasal kesihatan aku sebab aku ada penyakit...penyakit kecik jea..tapi kalau lama2 and makin teruk kena operate..uwaaaa tanak operate..
oke dah lari topik..
bermula minggu ini hari2 dengar aku tak boleh skip makan..kena makan ikut waktu,,jangan lupa makan tengah hari,,asik makan jee kan?..
ibu cakap lagi..ko belaja kat sana nanti jangan sampai kurus tinggal tulang dengan kulit sudah la..ko tu dah laa suka skip makan..*tak selalu skip okay 

nanti dekat sana mesti aku jadi super duper busy kann?..maklum lahh budak2 kat situ suma pandai2..
heheww..aku kena kerja keras nie..*semangat kan?..jjyeahhh...


mesti nan ti busy cam nie
banyak berangan lah ko nie maisarah.. -_-

#lepas nie macam jarang jea nak update blog..huhu