nakk tuuuu....

ASSALAMUALAIKUM =D

huwaaa huwaaa huwaaa...lamanyaa tak update blog nie?..dah macam sarang tikus jea aku tengok nie...hehew..
senanya lama tak update nie sebab mood main lari2 lar..kenapa lah dengan aku nie kan?..hmmm entah la..haha..
bila ada mood nak update ttiba ada perkara yang x berapa best berlaku..haha..lumrah kehidupan..

oke! sekarang nie sebelum mood hilang bek update..
nampak tak tajuk kat atas uhh?..
nakk tuuu....
apa tuuu?..novel..bukan ape,aku nie memang peminat novel.tapi,ayah x kasi beli novel..asal nak pergi beli jea mesti dia kp 'nak buat apa beli,ty awah hidup dengan khayalan'..
oke ape hidup dalam dunia khayalan daripada membazir masa buat benda yang x berapa bagus lebih baik membaca rite?..hmm..pape je la..
mungkin ayah tak pernah tengok aku obses dengan novel kot..haha.. =D

kadang2 kita leka dalam plot yang diterjemahkan oleh ppengarah dalam sesebuah novel..kadang2 kita nak jadi heroin dalam novel tu..kadang2 kita rasa macam tak nak keluar dari dunia khayalan yang direka tu..hmmm..terpuitis lah pulok..haha.. =p


nie ada beberapa novel yang telah menambat hati aku <3


sinopsis dia sangat best <3
#ayah,,adek nak beli novel nie bole lahhh.. please :'(



novel yang kat atas nie pulak kawan2 cakap best..hmmm jeleznyaa..nak novel 1..haha.. =D


sinopsis dia membuatkn aku nak tau cerita dia acane.. O.o

#semua sinopsis cerita ini boleh didapati di KELAB PEMINAT NOVEL
klik yang huruf besa tu aww.. <3.<3