SPM

ASSALAMUALAIKUM =D
Lama lah jugak aku tidak mengepos something yang best kan kan kan..*best ker.. O.o…
Bukan apa,,mood x de nak taip2 nie..
Okay,,sekarang nie mood tengah ada,baiklah aku mula menulis..betul tak?. =D
Cerita pasal result SPM 2011..tahniah kepada kawan2 yang mendapat straight A’s for their SPM’s..
Aku pun tumpang bangga..bagi yang tak dapat straight A’s tu tak pe,mungkin Allah sedang menaturkan sesuatu yang baik untuk kita kelak..*ayat sedapkan hati sendiri sebenarnya..kepada yang lain,kita perlu terima keputusan kita seadanya..bukan kita tak mencuba kann??..at least we do our best for SMP..
Kenapa bunyi macam kecewa?.hmm,,memang la kecewa sebab tak dapat capai result yang ditarget..tapi Alhamdulilah dapat menunjukkan peningkatan dalam beberapa subjek yang lemah..
Berapa result aku?..hmm,,tak pe lah,,aku lebih selesa simpan sesorang dan bersama orang yang terdekat… ^^..maaf..hihihi..
Hmmmm,,lepas nie apa agaknya hala tuju aku kan?..dapat amek jurusan perakaunan ke tak?..takutnya..
Harap2 lahh dapat..=D..aku nak amek jurusan perakaunan nie sebab nak tunjukkan dekat seseorang yang aku nie bukan ‘bodoh’ or something yang berkaitan..sekurang2 nya aku dapat bukak mata dia yang aku boleh belajar akaun..
Kadang2 rasa down juga bila ada orang tak percaya dengan kebolehan kita kan kan kan?..nak buat macam mana,,manusia lah katakana..kita harus terima seadanya..=D

# ibu,ayah,akak,abang,sorry adek mungkin dah hancurkan harapan korang..tapi,adek dah cuba yang terbaik dan itu lah yang adek boleh bagi kat semua..=) walaupun agak kecewa tapi adek terima tu semua sebagai suratan ilahi.. <3

# Kepada cikgu2 yang tak pernah jemu mengajar aku selama aku belajar di TABIKA BOMBA DAN PENYELAMAT JOHOR,SK LARKIN (SATU) dan SMK BANDAR BARU UDA serta cikgu2 yang pernah mengajar aku sama ada secara langsung atau tidak langsung aku ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kerana tidak pernah jemu mengajar aku walaupun aku seorang yang lambat pick up..hehe

  # kepada kawan2 semua yang ada mengajar aku selama aku sekolah nie terima kasih banyak2 iyer..kadang2 dowg pening sebab aku x dapat2 apa yang dorg cuba sampaikan lagi2 add math..lepas terangkn berpuluh kali baru aku paham..haha..thnx korang.. =D